Työpajassa saat ideoita oman yritystarinasi luomiseen sekä virikkeitä, miten eri tavalla voit tuotepakkauksessa tuoda yrityksesi tarinaa esille. Tarinan merkitys ostopäätöstä ohjaavana tekijänä korostuu nimenomaan lähiruokaa suosivilla kuluttajilla. Tämän vuoksi se on keskeinen osa lähiruokatuotteen lisäarvoa. Yleisinfon jälkeen voit keskustella tarkemmin oman yrityksesi tarinasta ja pakkausratkaisuista asiantuntijoiden kanssa. Miniklinikalle tulee varata aika etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä.
Kohderyhmä: Ruokasektorilla toimivat yrittäjät
Paikka: Zoom – linkki toimitetaan osallistujille hyvissä ajoin ennen tilaisuutta
Ilmoittautumiset: 19.1.2022 mennessä, linkki: https://link.webropolsurveys.com/S/A7B101B49B6BEEE8
Ohjelma:
17.00 Tervetuloa ja esittäytyminen
17.10-17.30 Miksi-menetelmällä menestykseen!
Mielikuvamuotoilija Miia Liesegang läpikäy selkeän menetelmän, joka auttaa oman esittelyn kehittämisessä, on kyseessä sitten brändin, tuotteen tai yrityksen esittely.
17.30-17.50 Tölkki maidolle – pue tuotteesi kunnon pakkaukseen
Pakkauksessa pitää olla parhaat tiedot tuotteesta ja sen pitää olla asiakasystävällinen, kertoa mistä tuotteessa on kyse ja miksi juuri tämä tuote kannattaa hankkia. Konseptisuunnittelija Johanna Liipola kertoo pakkauksen moniulotteisesta merkityksestä tuotteelle.
17.50-19 Miniklinikka asiantuntijoiden kanssa
Varaa aika ilmoittautumisen yhteydessä 15 minuutin sparraushetkeen Miia Liesegangille ja/tai Johanna Liipolalle.
Järjestäjä: KulTa –Kuluttajat ruokaTalouden keskiössä –hanke ja Food Hub -elämystori -hanke