Koska:
1.3.2022 @ 12:00 – 16:00
2022-03-01T12:00:00+02:00
2022-03-01T16:00:00+02:00
Yhteystiedot:
Johanna Mattila
040 565 8121

Tänä päivänä samistelu ei kannata. Tarina ja kiinnostavat tuotekuvat ovat tärkeitä markkinoinnin ja myynnin työvälineitä, jotka erottavat tuotteesi muista. Tarinallistaminen eli yrityksen toiminnan muotoilu koettavaksi tarinaksi auttaa luomaan kokonaisvaltaisia persoonallisia ja koukuttavia asiakaskokemuksia. Ruokatuotteen kohdalla kerrotaan myös tuotteen taustoista, vastuullisuudesta ja raaka-aineista.

Tuotekuvilla on suuri merkitys sähköisissä kanavissa – niillä välität tarinasi ja tuotteesi erityispiirteet kiinnostavasti asiakkaille. Tästä työpajasta saat tukea niin tarinaelementtien tunnistamiseen kuin tuotekuvien ottamiseen.

Kohderyhmä: varsinaissuomalaiset maatalous- ja puutarhayritykset, elintarvikkeita ja juomia valmistavat yritykset, jotka ovat kiinnostuneet Laari lähiruokapisteen toiminnasta.

Ilmoittautuminen: ilmoittautuminen 25.2. mennessä https://link.webropolsurveys.com/EP/2293B4E625AE5D41, ilmoittautuneille lähetetään linkki Teams-kokoukseen

Ohjelma

klo 12
Tervetuloa – Ira Lahovuo, Turun kaupunki

klo 12:05
Erotu tarinallistamalla!
Tunnista ruokatuotteesi tarinaelementit Stoori puu -menetelmän avulla – Anne Kalliomäki, Tarinakone Oy

  • Johdanto tarinallistamiseenja esimerkkejä tarinallistamisesta​
  • Stooripuu apuna oman ruokatuotteen tarinaelementtien tunnistamisessa ​
  • Parhaiden tarinaelementtien valinta jatkoon ​
  • Loppukeskustelu ja aikaa kysymyksille

klo 14
Tuotekuvien merkitys lähiruoan verkkokaupassa ja sähköisessä markkinoinnissa – Pasi Kuronen Liemi&Linssi

  • Johdanto tuotekuvien merkitykseen lähiruoan verkkokaupassa ja sähköisessä markkinoinnissa
  • Käytännön vinkkejä, miten voit itse ottaa laadukkaita tuotekuvia
  • Lähiruokayritysten yhteisen reseptiikan merkitys markkinoinnin ja myynnin tukena

Lisätietoja: Johanna Mattila, johanna.mattila@utu.fi, 040 565 8121